Sunday, August 14, 2011

kardigan RAJMAREK

Już w środę, będę miała znów swój komputer! Znów będę mogła regularnie dodawać posty i pokazywać wam moje najnowsze ciuchy. Dziś chciałam wam zaprezentować kordigan, który dostałam od firmy RAJMAREK 4 miesiąc temu. Jednak najpierw nie było najlepszej pogody by go ubrać, potem miałam dość długą przeprowadzkę, a na koniec podczas remontu sweterek został "zaginiony". Jednak dziś przyszedł na niego czas! Teraz możecie kupić go w sklepie RAJMAREK na wyprzedaży! Więc polecam go wam wszystkim, gdyż nosi się cudownie. A do tego jest w modnym fasonie, który rzuca się w oczy! Koturny już prezentowałam na blogu, a broszka jest ze sklepu iloko. Stylizacja jest codzienna i co najważniejsze.. wygodna!















kordigan: RAJMAREK
bluzka: American Today
spodnie: Gladias
buty: H&M
torebka: W.A.R
wysior: H&M
broszka: iloko.pl

21 comments:

  1. genialne buty ! ładna całość :)

    ReplyDelete
  2. Najbardziej podobają mi się spodnie i buty, ale sweterek też ma w sobie "coś" :)

    ReplyDelete
  3. Ten sweter jest niesamowity! :o

    ReplyDelete
  4. fajny, nieskomplikowany look.

    ReplyDelete
  5. cała stylizacja jest przeurocza!:) Rewelacja!
    Pozdrawiam!:)

    ReplyDelete
  6. Sweterek jest ciekawy bo zupełnie inny niż wszystkie, no i fajnie prezentuje się w całej stylizacji :)

    ReplyDelete
  7. Najpierw chciałam napisać, że sweter jest piękny, potem chciałam dodać, że torebka jest fantastyczna, potem buty... no cóż, wszystko jest fenomenalne.

    ReplyDelete
  8. piękna torebka! :DDDD
    Pozdrawiam! :D

    ReplyDelete
  9. Rajmarek???;-) nie bylam jeszzce nigdy na tej stronce...chyba pora zajrzec, bo kardigan swietny!

    ReplyDelete
  10. Cudowne buty i sweterek , a zdjęcia są bardzo ładne; )

    ReplyDelete
  11. mnie jednak urzeka torebka, widziałam Cię w nie w mieście chyba, cudnie się prezentuje ;), E.

    ReplyDelete
  12. Świetny zestaw :) zwłaszcza na jesień

    ReplyDelete
  13. jestem pod wrażeniem butów, są boskie, można wiedzieć w jakiej cenie? :) wyglądasz ślicznie, lubię takie połączenie jeansów z topem i koturnami :)

    ReplyDelete
  14. buty i torebka są świetne, ale i tak jelonek wygrywa :)

    ReplyDelete
  15. Świetne koturny, ale najbardziej podoba mi się tu sweterek i koperta :D Pozdrawiam i zapraszam też do mnie http://mullanstyle.blogspot.com/ !

    ReplyDelete
  16. świetne buty i spodnie! Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  17. Genialny zestaw!!! Wszystko mi się tutaj podoba..sweterek (cudo! :)...spodnie (świetnie w nich wyglądasz)...buty! :) pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  18. dodatki <3

    zapraszam do siebie !:)

    http://bagatelka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Genialne dodatki, biżuteria;p Fajne jeansy;p

    ReplyDelete