Tuesday, July 30, 2013

OH NO, STRIPES AGAIN?


Cóż, ponownie na moim blogu gości era pasiaków! Szał na nie był taki, że przez jakiś czas nie potrafiłam na nie patrzeć, a tandetne pasiaste legginsy, które można było dostać na miejskich targowiskach już za 15zł wyglądały po prostu niesmacznie. Jednak, gdy całe pasiakowe szaleństwo się uspokoiło, uświadomiłam sobie, że moja miłość do pasków, bieli i czerni nie słabnie i za żadne skarby świata nie mogę pozbyć się ich z szafy. Dlatego dziś ponownie na blogu paski pod postacią pięknej koszuli połączonej z krótką spódniczką z eko skórki. Białe czółenka według mnie pasują tu idealnie no i co najważniejsze - są w najwspanialszym kolorze, który pokochałam!










AXPARIS skirt | CHEAPSTARS shirt | DEEZEE heels and eco bag | GRANA necklace and sunglasses

19 comments:

  1. o mamuś, jak Ty pięknie wyglądasz! rewelacyjna spódnica!!
    ;)

    ReplyDelete
  2. świetnie wyglądasz :) spódniczka mega !

    ReplyDelete
  3. Wyglądasz przecudownie :)

    ReplyDelete
  4. pięknie, kobieco, z klasą:) szpilki <3

    ReplyDelete
  5. Niecierpię pasków ale nogi masz doskonałe:P

    ReplyDelete
  6. Świetne okulary, przyjemny zestaw:)

    ReplyDelete
  7. tak, tak...pasiaste legginsy, pasiaste legginsy EVERYWHERE :D niestety jest w nich ukryty pewien haczyk - tylko smukłe, długie nogi wyglądają w nich dobrze - więc rozumiem Twój niesmak ;) za to już inne części garderoby, jak koszule, sukienki, bardzo mi się podobają i uważam, że świetnie Ci w paskach.

    ReplyDelete
  8. lubię takie sety! Twój przemawia do mnie w 100%:) torba bardzo :)

    ReplyDelete
  9. Zgadzam się z Tobą i przypuszczam, że niebawem nastanie era białej szpilki ( tak jak kiedyś białych kozaczków)- szkoda bo wg. mnie białe szpili są super, ale trzeba umieć je nosić z klasą. Zestawienie rewelacja!

    http://joannok.blogspot.de/

    ReplyDelete
  10. Fantastycznie wyglądasz, nogi do nieba!

    ReplyDelete
  11. pięknie i klasycznie <3

    ReplyDelete
  12. Czy to czasem nie Ząbkowice Śląskie ?:) pozdrowienia z Paczkowa :)

    ReplyDelete
  13. świetnie wyglądasz!
    pozdrawiam :)

    www.kociolaa.blogspot.com (nie modowo, lecz muzycznie- zapraszam)

    ReplyDelete