Monday, February 11, 2013

HOLOGRAPHIC SHOES & GALAXY


Znacie uczucie, gdy po długiej przerwie widzicie kogoś znajomego? Ja właśnie się tak czuję widząc w sklepach stacjonarnych bądź internetowy rzeczy, wzory i fasony, które mogliśmy spotkać kiedyś. Może nie my, ale nasi rodzice czy dziadkowie na pewno. Moda idzie do przodu i to bardzo, a to co "stare" na szczęście nie idzie w zapomnienie.  Owszem, nadal zestawy klasyczne i ich kolory są jak najbardziej na TAK, jednak o wiele częściej można spotkać kolory i to dość intensywne. A przełamanie eleganckiego stroju mocnym akcentem jest jak najbardziej słuszną decyzja. Do takich rzeczy można zaliczyć paski, szczególnie te pionowe. Składają się tylko z czerni i bieli, a moje serce bije mocniej na ich widok. Ja nadal stawiam na neony i przez dłuższy czas na pewno mi się nie znudzą tak samo jak pastele i mięta. To taki trend, który utrzymuje się przez kilka sezonów, czasem nawet pod rząd. Wybrałam się dzisiaj do sklepów by obadać jak to wygląda w praktyce i z pewnością mogę stwierdzić, że mięta, brzoskwinia i cytryna nadal królują i są na pierwszym miejscu. Trochę odbiegłam od tematu odzieży sprzed 20 lat (tak, znowu zagadałam sama siebie), jednak muszę wam powiedzieć, że mamy, które chomikują na strychu odzież z tamtego czasu to istny skarb! A ciuchy, które możecie tam znaleźć to perełki, które nigdzie indziej nie dostaniemy (nawet w SH o nie ciężko). Kto wie, może na strychu nie jednej z nas chowają się takie rzeczy. 
















 H&M holographic shoes and jacket | ROMWE galaxy leggings | ZARA top | TOP SECRET snood 

38 comments:

  1. Genialne leginsy ^^
    Zapraszam: marrgaret.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. te leginysy geniusz<3 masz rację teraz mnóstwo jest inspiracji moda za czasów naszych mam:) w domu niestety nic takiego nie mam, ale dom mojej babci to istna koplania, musze się kiedyś wziąć i przekopać strych oraz wszelkie szafy:D
    http://bynse.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiem na co jeszcze czekasz! Ja niestety takich rzeczy po mamie nie mam (no, oprócz jednej jeansowej kamizelki) i żałuję, bo patrząc na stare fotografie to w większości jej rzeczy mogłabym teraz spokojnie chodzić :)

      Delete
  3. kurtka i komin - cudne!!

    ReplyDelete
  4. Fantastycznie wyglądasz, choć takie legginsy to nie mój styl - jestem zachwycona!

    ReplyDelete
  5. fajne legi

    zapraszam do mnie http://www.sotheemily.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. legginsy jak trójwymiarowe, bardzo fajne.

    ReplyDelete
  7. buty są niezmiemskie!!!! I zakochałam się w czarno-białym zdjęciu! <3
    http://independent-am-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Ciekawe połączenie, które wygląda niesamowicie ;)

    ReplyDelete
  9. Bombowy zestaw. :) Trampeczki świetne. A czarno-białe zdjęcie wręcz boskie! *_*

    ReplyDelete
  10. świetnie wyglądasz;)
    cudowne legginsy
    buziaki

    ReplyDelete
  11. rewelacyjne legginsy! zapraszam do wzajemnej obserwacji http://agnejsza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Legginsy masz świetne! Mają coś w sobie, że nie wyglądają jak wszystkie pozostałe, tylko są oryginalne :).

    ReplyDelete
  13. A Ty piękna jak zawsze! <3

    ReplyDelete
  14. Świetny zestaw, legginsy są boskie :D

    http://needyesterday.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Leginsy <3 Pozdrawiam

    http://zatracona-w-swiecie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. niezłe legginsy :) zwykle nie przepadam za motywem galaxy, ale tutaj doskonale się spisał

    ReplyDelete
  17. cudowne legginsy. bardzo fajnie je połączyłaś <3

    ReplyDelete
  18. zakochałam się w tych leginach :D

    ReplyDelete
  19. właśnie napisałam posta o holograficznych ubraniach :)) buty są super! kiedy kupowałaś? bo zaczynam na nie polowanie! i pamiętasz może ile kosztowały?

    xx

    ReplyDelete
  20. chciałam kupić te buty ale za późno się zdecydowałam i już nie ma :C

    Hot Magenta Blog

    www.facebook.com/HotMagentaBlog

    ReplyDelete
  21. Legginsy zdecydowanie mi sie podobaja! :)

    ReplyDelete
  22. osobiście nie lubię tego typu legginsów ale muszę przyznać, że mistrzowski wszystko zestawiłaś :)

    zapraszam na konkurs - do wygrania weekend w Krakowie dla dwóch osób :)

    ReplyDelete
  23. legginsy są cudowne, bardzo mi się podobają :) Całośc jest dobrana rewelacyjne :)
    Zdjęcia są genialne aż nie chce mi się wychodzić z tego bloga :D

    ReplyDelete
  24. Love your burgundy blazers and galaxy print leggings! Superb styling!!!
    Do have a look at my blog too sometime dear!
    FASHION PANACHE BLOG

    ReplyDelete
  25. wszyscy łączą galaktyczne legginsy z czernią, a ty z bielą - i tak skradłaś moje serce!

    ReplyDelete
  26. Świetna skóra! Bardzo podoba mi się kolor! :)

    ReplyDelete
  27. motyw galaxy to nie moja bajka, ale cała reszta jest ekstra! szczególnie kurtka :)
    moja mama niestety też sporo rzeczy się pozbyła, a babcia póki co nie zamierza ani mnie, ani mojej siostry dopuścić do swoich szaf :D ale może jeszcze zmieni zdanie! póki co muszę się pocieszyć jedną torbą po dziadku ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czyżby teczka ze skóry naturalnej? Ahhh... zazdroszczę!

      Delete
  28. Galaxy.... *.* pp BOSKO :*

    ReplyDelete