Sunday, July 1, 2012

01/07/2012

Przyznam się wam szczerze, że jakoś nie za bardzo lubię nosić biżuterię. Wiem, że jest to uzupełnienie naszego ubioru, jednak ja nie za bardzo przywiązuję do niej wagę. W sumie... moja kolekcja biżuterii jest skromna, a ja jeżeli już ją ubieram, to przeważnie jest to pierścionek w kształcie tygrysa, który często można zobaczyć na moim blogu. Dlatego także tutaj nie mam biżuterii, bo po prostu nie lubię. W tak ciepłe dni jak teraz myślę o kompletowaniu stroju na tak zwane warstwy by pokazać wam np. moją nową marynarkę. Sukienka w kwiaty Sugarlips, szpilki i torebka vintage sprawdzają się tutaj idealnie. Nie tylko na spacer, ale i na wiele innych okazji.
A tak odchodząc od tematu mody i ubioru: jakie macie plany na wakacje? Pochwalcie się :-)

















SUKIENKA: SUGARLIPS | TOREBKA: VINTAGE | BUTY: Dash44

101 comments:

  1. oddaj nogi!!
    śliczna sukienka :d

    Zapraszam na KONKURS

    ReplyDelete
  2. Świetna sukienka, strasznie podoba mi się to jak współgra z kolorem Twoich włosów :)

    ReplyDelete
  3. ajajaj, ale piękna sukienka! *o* cudnie wyglądasz. torebka również mi się bardzo podoba <3

    ReplyDelete
  4. ślicznusio !!:) sukienka sweet !

    ReplyDelete
  5. łał, wyglądasz pięknie, sukienka jest przepiękna, pasuje Ci do koloru włosów, szpilki równie śliczne :) masz świetne nogi!

    ReplyDelete
  6. Ale sliczna sukienkaaaaaaaa <3
    Pozdrawiam!
    www.saymejustine.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Wyglądasz pięknie, bardzo kobieco ! Sukienka idealnie komponuje się z Twoją urodą ;)

    ReplyDelete
  8. super sukieneczka :)))

    ReplyDelete
  9. wow, piękna sukienka!

    ReplyDelete
  10. Cudowna sukienka, ślicznie wyglądasz :)

    Zapraszam do grupy! Wro Fashion People https://www.facebook.com/groups/267331616715599/

    ReplyDelete
  11. wyglądasz perfekcyjnie! Torebka jest chyba największą perełką tego zestawu, sukienka nieziemska! ;)

    ReplyDelete
  12. świetnie wyglądasz;) sukienka jest boska;P

    ReplyDelete
  13. Pięknie wyglądasz! Zamówiłam tą samą sukienkę z Sugarlips i zastanawiam się, czy wzięłam dobry rozmiar...

    ReplyDelete
  14. bardzo ładna sukienka :)

    ReplyDelete
  15. niesamowita kiecka! obłędna! :)

    ReplyDelete
  16. wspaniała sukienka i ekstra wyglądasz :))

    obserwuję i pozdrawiam

    ReplyDelete
  17. ładnie ci w niej, świetna torebka :)

    ReplyDelete
  18. Jejku, ale tutaj masz świetne włosy :) no i te nogi - aaach ;) Sukienka świetna!

    ReplyDelete
  19. Ja przeważnie zapominam o biżuterii i najczęściej wychodzę bez ;) Sukienka ładna, ale to torebka skradła moje serce.

    ReplyDelete
  20. urocza sukienka, ślicznie Ci w niej:)

    ReplyDelete
  21. sukienka, buty, torebka boskie! :) <3

    ReplyDelete
  22. woow! pięknie się prezentujesz! sukienka śliczna!

    ReplyDelete
  23. Sukienka i kolor Twoich włosów to kompozycja doskonała !:) Ślicznie :)

    ReplyDelete
  24. Strasznie mi się podobają Twoje włosy:) naturalne czy farbowane?

    ReplyDelete
  25. obserwuję blog, zapraszam na mój http://nothingobliges.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. wspaniała sukienka :)
    Pozdrawiam Julka :)

    ReplyDelete
  27. Śliczna sukienka, jeszcze jak idealnie współgra z Twoimi włosami ;)

    ReplyDelete
  28. ja z Modnej Polki jak mówiłam tak robię i obserwuje :)

    ReplyDelete
  29. Ojej! Urocza sukieneczka. Dobrze, że na Ciebie trafiłam, dodaję do obserwowanych! Widzę, że masz podobnie do mnie: nie lubisz nosić biżuterii lub uważasz, że jest zbędna. :)

    ReplyDelete
  30. Świetna torebka. :))
    Plany na wakacje ? Od jutra podbijam Chorwację.

    ReplyDelete
  31. Torebka :)
    Zapraszam na duet-blog www.olmilook.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. śliczne zdjęcia :)

    http://sufferignorance.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. świetne zdj. śliczna sukienka ;)

    xoxo Kinga

    ReplyDelete
  34. wyglądasz zjawiskowo, prześliczna sukienka:)
    obserwujemy? ja już dodałam:)

    ReplyDelete
  35. Sukienka idealna! Przepięknie wyglądasz :)

    obserwujemy? :)
    http://theblondberry.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Czesc, masz piekna sukienke ;3

    ReplyDelete
  37. Sukienka jest przepiękna! ;)

    ReplyDelete
  38. Ta sukienka jest prześliczna <3
    No i masz świetne buty! :)

    xoxo

    ReplyDelete
  39. jaką masz piękną sukienkę!♥
    i nogi, idealne!

    ReplyDelete
  40. Bardzo mi się podoba!

    ReplyDelete
  41. niesamowite zdjęcia sukienka powala na kolana :) do tego piękne duże zdjęcia które ogląda się z wielką przyjemnością :)
    Dodaje do obserwowanych :)
    zapraszam do mnie :
    __________________
    magmons.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Ależ masz cudowny kolor włosów! motyw kwiatowy od dawna mi się podobał, ale jeszcze nie trafiłam na wzór idealny. Do teraz. Wyglądasz pięknie w tej sukience.

    ReplyDelete
  43. świetny blog !!, zapraszam do mnie i dodaje do obserwowanych ;)

    ReplyDelete
  44. Świetny blog! Zapraszam do siebie + dodaję do obserwowanych :) Mam nadzieję, że mogę liczyć na to samo :)

    ReplyDelete
  45. śliczna sukienka! uwielbiam sugarpills.

    ReplyDelete
  46. Marzy mi się taka sukienka *.*

    ReplyDelete
  47. śliczna sukienka ;)



    www.pavline.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Urocza sukienka, fajny blog ;)

    ReplyDelete
  49. piekne zdjecia! :)

    ZAPRASZAM: www.justynaludwiczak.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Kochana, co to za zastój? :(

    ReplyDelete
  51. A ja jak zwykle mam kompleksy z powodu Twoich nieziemskich nóg! ♥

    ReplyDelete
  52. wow świetnie wyszła całość ;)
    bardzo ładnie się prezentujesz :P


    dodaję bloga do obserwowanych i zapraszam serdecznie także do obserwowania mojego
    http://colinline.blogspot.com/

    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  53. Jesteś śliczna :) *.* :D

    ReplyDelete
  54. Piękna, gdzie się podziewasz? :(

    ReplyDelete
  55. Ale tutaj ładnie :) obserwuję i liczę na rewanż :*

    ReplyDelete
  56. przecudownie. Śliczna sukienka !

    + jakie Ty masz piękne oczyy ;)

    dodatkowo obserwuję i zapraszam do siebie i być może również obserwacji mojego bloga


    www.izabielaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. genialna sylizaja, bardzo mi sie podoba ;)
    obserwujemy:*?

    ReplyDelete
  58. Cudownie wyglądasz ;-) Świetny blog!

    Pozdrawiam i obserwuję!
    Zapraszam do mnie ;-)

    http://eny-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Piękna sukienka, zapraszam do mnie
    hellomartyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. Jestem totalnie zauroczona tą sukienką <3 Wyszła Ci naprawdę śliczna stylizacja w stylu vintage. :))

    ReplyDelete
  61. super torebka.
    Obserwuję i zapraszam do mnie:*

    ReplyDelete
  62. a ja za to uwielbiam biżuterię :) / http://murphose.blogspot.com/

    ReplyDelete
  63. Jeejejejeje, jakie to śliczneeee <3
    Znalazłam cię w spisie blogów na modnej, dodałam się do obserwatorów, mam nadzieję, że zrobisz to samo :))
    stylowa-szafa.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. Śliczna sukienka, wyglądasz w niej przeuroczo ;)

    ReplyDelete
  65. świetna sukienka;) Obserwuję:)

    ReplyDelete
  66. niezle nogi!
    pozdrawiam
    http://thirtiesinthecity.blogspot.de/

    ReplyDelete
  67. Wyglądasz znakomicie, elegancko, zjawiskowo !!!

    ReplyDelete
  68. Ślicznie wyglądasz!! Dziewczęco, elegancko, uroczo!

    //znalazłam Cię na forum o wzajemnym obserwowaniu na modnejpolce - i zaczynam - obserwuję :)
    pozdrowienia <3

    ReplyDelete
  69. masz piękny kolor włosów :)

    ReplyDelete
  70. ślicznie wyglądasz:)fajny blog:) obserwuję:)

    ReplyDelete
  71. wow świetna stylizacja, a sukienka boska. Wyglądasz wspaniale <3
    Obserwuje i liczę na to samo <3

    ReplyDelete
  72. Piękne zdjęcia, świetna stylizacja, tylko dlaczego tak długo nie ma nowego posta?

    ReplyDelete
  73. Piękna sukienka :)

    zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  74. Wyglądasz taki ślicznie!Torebka i sukienka wyglądają razem bardzo klimatycznie!
    Obserwuję!!!

    ReplyDelete
  75. Piękna kwiecista sukienka i super fotografie :)
    Zapraszam do obserwowania, będę odwiedzać :)

    life-our-passion.blogspot.com

    ReplyDelete
  76. Świetny blog ! Obserwuję i liczę na to samo :)

    ReplyDelete
  77. ale śliczna jesteś ! i ten kolor włosów!

    Obserwuję i zapraszam do siebie :* Byłoby mi miło gdybyś również zaobserwowała i dodała swoją opinię, komentarz . Pozdrawiam :*
    http://love-drug-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  78. Świetne zdjęcia, pięknie wyglądasz. :)
    Sukienka jest urocza :)
    + obserwuję. :)

    ReplyDelete
  79. Sukienka jest przepiękna. Z początku myślałam, że to koszula :)

    ReplyDelete
  80. Świetny kolor włosów!
    Bardzo fajna stylizacja;)

    Obserwujemy i polecamy: casual-strawberries.blogspot.com
    ;)

    ReplyDelete
  81. trafiłam tu z ModnejPolki i muszę przyznać, że prowadzisz naprawdę ciekawy blog! chętnie będę zaglądać tu częściej. mam nadzieję, że mój zainteresuje Cię też i dodasz go do obserwowanych ;) http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/

    ReplyDelete
  82. Cudowna sukienka!
    Jakoś zniknęłaś na długo. Wracaj! Raz, raz!

    ReplyDelete
  83. Ciekawy blog:) Trafiłam tu z MP. Obserwuję i mam nadzieję, że mój blog również Cię zainteresuje i dodasz go do obserwowanych:) Zapraszam http://youlkafashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  84. szczerze mówiąc to ja też zbytnio nie przepadam za biżuteria, no może czasem założe dlugi naszyjnik,bo jedynie takie coś lubie:)świetne buty:D

    ReplyDelete