Thursday, April 7, 2011

z innej beczki

Dzisiaj postu outfit'owego nie będzie. Miał być dzisiaj, pojawi się jutro. A wszystko przez pogodę, która płata mi figle. Mam nadzieję, że jutrzejszy zestaw mega was zaskoczy, gdyż pokażę się w zupełnie innej odsłonie. Za to napiszę tutaj dziś kilka informacji, promocji i pochwalę się kolejną stroną na której się pojawiłam. Do tego chcę wam przedstawić moje 'maleństwo', które maleństwem już nie jest. Jednak przez to, że jest przesłodka i wabi się Chanel postanowiłam wam ją pokazać i mam nadzieję, że będziecie nią zachwyceni. no to zaczynamy!


Dostałam dzisiaj miłego e-maila od pani z serwisu modaija, która zaproponowała mi 'artykuł' na temat mojego bloga. Oczywiście się zgodziłam! Jakby nie patrzeć to wielka szansa dla mnie i jak i dla mojego bloga! Strona powstała dosłownie kilka dni temu, a prezentuje się rewelacyjnie! Mam nadzieję, że także z tego korzystacie i strona będzie wyglądała jeszcze lepiej z takimi świetnymi szafiarkami! Artykuł można przeczytać TUTAJ


A teraz trochę informacji i promocji ze sklepów.
Chciałam wam serdecznie polecić i zaprosić do sklepu czasnabuty. Jestem zachwycona tym sklepem! Mają modne wzory na bucikach i do tego w niskich cenach! Ja osobiście zauroczona jestem kwiatowymi balerinkami w cenie... 39.90! Tak, to nie żart! Wczoraj zauważyłam tam też jakże wygodne trampki w kwiatowym wzorze. Jak wiadomo kwiaty w tym sezonie są bardzo modne, więc myślę, że wam też przypadnie coś do gustu!
Mam też coś dla fanek sklepu DeeZee, otóż: klikając w TEN link, rejestrując się i zamawiając dostajecie 2500pkt. Punkty możecie wymienić na zniżkę w sklepie. Butki tańsze, a pozostałe pieniążki pozostają na inne przyjemności także polecam!

A oto przesłodka Chanel:



PRZYPOMINAM O KONKURSIE!!!


16 comments:

  1. świetnie ;) GRATULACJE !! :*

    ReplyDelete
  2. Chanel ma pięknie umaszczenie :)

    ReplyDelete
  3. jaka śliczna kicia!!!

    ReplyDelete
  4. Oh! The cats are so so cute! X)

    Impressive style! I like it! :)

    Love,
    Teresa

    ReplyDelete
  5. Śliczny kociak :P
    zapraszam.

    ReplyDelete
  6. Gratuluję wyróznienia ;) To fajne, gdy inni doceniają to co tutaj robimy ;) Powodzenia w dalszych podbojach siecie ;) cudowny kociak ;)
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedzanie mojego bloga.

    ReplyDelete
  7. Cudowne zdjęcia z kotkiem ja również gratuluję wyróżnienia i zapraszam ;)

    ReplyDelete
  8. ojej jakie Chanel ma przedziwne oczy! mały diabełek ;)

    Pozdrawiam,
    http://rudsini.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. pogoda do bani fakt:/ gratulacje;)

    ReplyDelete
  10. Gratuluję!Czekam na outfit w nowej odsłonie:)śliczna Chanel,ja mam psiaka,ale bardzo lubię koty

    ReplyDelete
  11. świetne ujęcie na tym ostatnim zdjęciu ! ;)

    ReplyDelete
  12. kotka jest prześliczna

    ReplyDelete
  13. bosze, najcudniejszy* kot świata! :D
    słodziak niesamowity, aż chce się wyściskać ;)

    *oprócz moich domowych kiciorów ma się rozumieć!

    ReplyDelete
  14. omg, very cute! <3

    itsalittlesecret.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Jaki cudny kotek! Sama mam w domu jednego! Uwielbiam koty. Zawsze zaczepiam każdego którego spotkam :)

    ReplyDelete