Wednesday, April 13, 2011

więcej o J'adore

Doszłam właśnie do wnisku, że przecież wam się nie przedstawiłam. Dlatego też, chcę wam dzisiaj coś powiedzieć jak i pokazać. Oprócz mody i szycia kocham także... fotografię. Tak, interesuję się nią już od kilku lat. Zawsze była dla mnie ważna. Uczyłam się jej sama i uczę nadal. Nie czytałam żadnych książek, forum, instrukcji obsługi aparatu- dosłownie nic! Jestem 100% samoukiem i do wszystkiego w fotografii doszłam sama. Ostatnio trochę ją zaniedbałam, a to przez szkołę, a to przez modę, a to przez mój brak chęci i zimę. Jednak już powoli do niej wracam. Moje prace do tej pory można było oglądać na plosieq-vogue. Teraz tam nie zaglądam, bo nie mam nowości. Nie zaglądam, bo mam was i ten blog. Wam poświęcam mnóstwo czasu i cieszy mnie to ogromnie! A teraz chcę wam pokazać zdjęcia wykonane dosłownie kilka minut temu. Normalnego look'u możecie za to spodziewać się wieczorem.





Bluzka: Asos
spódniczka: Asos

Buty słabo widać, więc zdjęcie butów: TUTAJ

Ps.
Dzisiaj znów stylio zrobiło mi niespodziankę! Kolejny Day Best w tym miesiącu, w tak krótkim czasie! Dziękuję!


53 comments:

  1. mmm wszystko absolutnie szałowe!
    spódniczka świetna! te przetarcia, "rozlane barwy"; bluzka, uhhh ale zrobili efektowną górą! świetna! buty niestety słabo widać ale już po górze można stwierdzić, ze mają coś w sobie ;)

    Pozdrawiam,
    http://rudsini.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. tak jak przypuszczałam! są świetne :) no i to wycięcie z boku mmm!

    ReplyDelete
  3. miło poznać Cię bliżej :)

    ReplyDelete
  4. :) Fajne zdjęcia i z chęcią czekam na więcej!
    Zjawiskowa jest ta bluzka!

    ReplyDelete
  5. Ale niestety nie umiem robić sobie takich ładnych zdjęć jak Ty :( ;-)

    ReplyDelete
  6. ależ piękna bluzka! :)

    ReplyDelete
  7. super stylizacja, cudne buty :)

    ReplyDelete
  8. Śliczna bluzeczka, zdjęcia oszałamiające ;)
    Zapraszam do mnie:
    http://katharia16.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Też się interesuje fotografia.
    Bardzo dobre foty.
    Jaki sprzęt posiadasz?

    ReplyDelete
  10. zapraszam na mojego bloga :)
    http://wspanialeslowa-kingakacperczyk.blogspot.com/
    jest konkurs :)

    ReplyDelete
  11. Dziękuję! :)
    Świetne zdjecia i outfit!

    <3
    www.kasiabelhadri.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. bardzo klimatyczne zdjęcia:)

    ReplyDelete
  13. pamiętam tę bluzkę - też zwróciłam na nią uwagę, ale stwierdziłam, że nie miałabym jej do czego nosić ;)
    super!

    ReplyDelete
  14. świetny zestaw!;**

    zapraszam do mnie :)
    http://arynsa-arynsa.blogspot.com/
    jeśli spodoba ci się mój blog możesz dodać go do obserowanych ;) .Pozdrawiam

    ReplyDelete
  15. Ciekawa bluzka. Fajne zdjęcia.

    ReplyDelete
  16. bombowa bluzka - ale cała stylizacja i zdjęcia sa naprawdę super!

    ReplyDelete
  17. super wykończenie dekoltu bluzeczki, do tego te groszki - po prostu super!

    ReplyDelete
  18. Genialna bluzka! Cudo architektoniczne!

    ReplyDelete
  19. O Wow! W końcu coś , co robi na mnie prawdziwe wrażenie!

    ReplyDelete
  20. Całkiem niezły z Ciebie fotograf, chyaba jesteś za skromna! ;), Ciekawa marmurkowa spódnica. Zapraszam do mnie- now notka, E.

    ReplyDelete
  21. masz coś niesamowitego w oczach *_*

    ReplyDelete
  22. spódniczka z asos świetna jest ;)
    zapraszam do siebie stawiam pierwsze kroki na blogspot ;)

    http://sayyoudontloveme.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Wow! Love your photoshoot! Fantastic blouse! Really great blog! Follow you) follow me?

    ReplyDelete
  24. Prześliczne zdjęcia, świetnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  25. Super w tym wyglądasz ;D
    A kiedy wyniki konkursu?

    ReplyDelete
  26. genialne są te zdjęcia!

    ReplyDelete
  27. świetne zdjęcia :) obserwuję i zapraszam do mnie: http://all-my-life-invicta.blogspot.com/
    pozdrawiam cieplutko :]

    ReplyDelete
  28. no to połącz blogi ;p ja tez sie zajmuje fotografią, czasem daje posty z ciuchami a czasem z moimi fotograficznymi tworami. mysle ze to potymalne połączenie ;)
    a zdjęcia mi sie bardzo podobają, fajny edit

    ReplyDelete
  29. tak to (stety lub nie) ta ;)

    ReplyDelete
  30. 1 zdjęcie świetne. :)
    a buty. ja je chcę! (do sesji naturalnie, bo sama bym się w nich zabiła :D )

    ReplyDelete
  31. nie chodzi o krytykę samotwórczą. widzę, że dopiero zaczynasz. ale Twoje outfity wydają się trochę "nadciągnięte", jakbyś zakładała "byle co, byleby było". nie wydajesz się w nich być sobą. dont suit u, in my opinion. nie wyglądasz naturalnie, ani swobodnie. wymieszanie stylów, obiektywów i konstrukcji. taka moja autowizja. jakbyś próbowała połączyć niebo z ekspresją twórcy. trudny dekadentyzm. pierw poznaj, poświęć się, a potem twórz.

    ReplyDelete
  32. i love your style..
    i'v just discovered your blog and i think it's one of the best i'v seen..so i'm following!
    i'd be very happy if u come and follow me back..:)
    i wait u
    kiss from Milan

    patchworkporter.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Anonimowy: to Twoja opinia i Twoje zdanie. Wyraziłaś/łeś swoje zdanie i dziękuję za nie bardzo! Krytyka motywuje mnie do dalszego działania. A co do moich outfitów to ubieram co w czym czuję się dobrze. Nie ubieram się na pokaz czy specjalnie do zdjęć.
    Dziękuję i pozdrawiam

    ReplyDelete
  34. Bardzo miło Cie poznac bliżej :) Świetne zdjęcia

    ReplyDelete
  35. Zdjęcia są naprawdę świetne...tylko pogratulować.
    Obserwuje i zapraszam do obserwowania mojego bloga.

    www.kdcloset.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. super to co masz na sobie ! bluzka ? sukienka ?

    ReplyDelete
  37. Świetna stylizacja.
    Zapraszam do mnie:

    nicolemlotkowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Ciekawa stylizacja! świetne zdjęcia.

    ReplyDelete
  39. jesteś w pl ? sieeeeeeeeeema PAJUJINKA !!!!!!!!! sto lat !

    ReplyDelete
  40. Na pierwszym zdjęciu wyglądasz jak Ania Dąbrowska! ;)

    Niesamowicie wyglądasz. ;)

    Buty masz cudne!

    ReplyDelete
  41. gorgeous pictures. really, really cool blog and style!

    i'm following the minute i type...

    http://wardrobexperience.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Ten post nie podoba mi się tak jak pozostałe , ale jest okay , fajne rzeczy , widzę,że jak wiele osób w moim otoczeniu ubierasz się w Asos-ie .
    Zapraszam na mojego bloga ;
    http://feelingstardom.blogspot.com/ ~ i zachęcem do komentowania ; )

    ReplyDelete
  43. Świetne zdjęcia!! Genialna bluzka!!

    ReplyDelete
  44. ekstra!
    sukienka wymiata!:*:*:*

    http://joannade.blogspot.com

    ReplyDelete