Monday, September 15, 2014

NEW IN: CHOIES

Sportowe ubrania są jednymi z moich ulubionych i to właśnie ich można najwięcej znaleźć w mojej szafie. Idealnie sprawdzają się nie tylko latem, ale również wiosną, jesienią, a dobrze połączone nawet zimą! Jednym z moich faworytów są jeansy typu boyfriend połączone z klasycznym, sportowym topem. Jego największą zaletą jest print, który mi osobiście kojarzy się z wakacyjnymi palmami! Dziś mam dla Was małe nowości z CHOIES, które wyjątkowo przypadły mi do gustu. A Wy co o nich sądzicie? :-)

SPODNIE: CHOIES


TOP: CHOIES


17 comments:

  1. mam podobne spodnie z cubusa:)

    ReplyDelete
  2. ta koszulka ma piękne kolory

    ReplyDelete
  3. Super :)
    Zapraszam serdecznie :)
    http://fitella.blogspot.com/
    Dieta fit, przepisy, ćwiczenia, naturalne kosmetyki ♥

    ReplyDelete
  4. Świetna jest ta bluzka. :)
    http://looyourself.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Lovely jeans. They'd be a perfect addition for a spring wardrobe

    Greetings from London,
    PureNChic
    www.purenchic.com

    ReplyDelete
  6. Świetny zestaw na co dzień ! :)

    ReplyDelete